عنوان مقاله : تبلیغات اینترنتی و بازاریابی پست الکترونیکی
قالب بندی : PDF
شرح مختصر :
تبلیغات به عنوان یک علم جدید، عمری کمتر از یک قرن دارد. از زمانی که این دانش وارد حوزه تدریس و تحقیق دردانشگاه ها شد، تعاریف متفاوتی برای آن تدوین گردیده است. وجه مشترک همه این تعاریف، « تلاش برای شناساندن کالاو خدمت به مخاطبان و مشتریان » است که با ابزارها و از طریق روش های گوناگون انجام می شود. این مقاله در مورد انواع تبلیغات و انواع بازار یابی میباشد.
تبلیغات در لغت نامه وبستر به عنوان محل جلب توجه عمومی به چیزی بخصوص از طریق اعلامیه های پولی جهت برانگیختن میل به خرید یا اشاعه کالا تعریف شده است. تبلیغات نوعی ارتباط دوسویه است. وقتی پیامی می فرستید، مخاطب باید آن را دریافت کند. هر دریافت کننده می تواند تبلیغات را به نحو دلخواهش تعبیر نماید. او باید بداند که توانایی چنین تفسیری را دارد و می تواند پیام را بپذیرد و یا نادیده بگیرد و یا علیه آن اعتراض کند. درحقیت مصرف کنندگان اغلب بیش ازحد تصورشان قدرت تعیین محتوایتبلیغات را دارند.
فهرست :
مقدمه
فصل اول – تبلیغات
تبلیغات Advertising
تبلیغات مسئولیت پذیر
انواع تبلیغات
تبلیغات محیطی
تبلیغات بنری
تبلیغات شخصی
تبلیغات تجاری
فصل دوم – تبلیغات اینترنتی
تاریخچه تبلیغات اینترنتی
روند تبلیغات اینترنتی در دنیا
تبلیغات اینترنتی در ایران
چرا برای تبلیغات آنلاین نیاز به آژانس تبلیغاتی هست؟
مزایای تبلیغات اینترنتی نسبت به تبلیغات محیطی و تبلیغات کاغذ
مدلهای کسب و کار تبلیغات اینترنتی
مدل کسب و کار مبتنی بر محتوا
مدل مبتنی بر ارائه خدمات متنوع اینترنتی
مدل مبتنی بر فراهم آوردن امکان جستجوی سایتهای مختلف
مدل مبتنی بر ارائه خدمات تبلیغاتی
مدل مبتنی بر شبکه تبلیغاتی
اشکال تبلیغات اینترنتی (تکنولوژی تبلیغات)
تبلیغات مبتنی بر بازی .
تبلیغات مبتنی بر پست الکترونیک
تبلیغات ناخواسته
تبلیغات مبتنی بر حامیگری
فرایندهای طراحی
زیرساختهای سیستم
تکنولوژی نرمافزاری و سختافزاری
مزیتهای کسب و کار تبلیغات اینترنتی
تبلیغات کلیکی چیست؟
فصل سوم – بازاریابی
بازاریابی
بازاریابی چیست؟
انواع روشهای بازاریابی اینترنتی و مفهوم آنها
بازاریابی با موتورهای جستجو
بازاریابی با شبکه های اجتماعی
بازاریابی محتوا
ویدیو مارکتینگ
ایمیل مارکتینگ
تبلیغات پولی
بازاریابی ایمیلی چیست؟
عکس هایی از متن :
مبلغ قابل پرداخت 5,200 تومان
برچسب های مهم
جزوه حل المسائل مدیریت مالی نوین جلد ۲ ...
این محصول شامل جدول اکسل "لیست قیمت شاخص های بازار های مالی برای سال 1401 و 1402" است. این جدول شامل قیمت شاخص های مالی مختلف بصورت روزانه برای سال 1401 و 1402 است که به عنوان یک منبع اطلاعاتی مهم برای تحلیل و پیش بینی روند بازار های مالی و مقایسه آن با شاخص های مالی درون ... ...
جزوه مدیریت مالی ۱ استاد رزمجویی ...
فایل پاورپوینت حسابداری سنجش مسئولیت مشتمل بر33 صفحه میباشد. مطالب ارائه شده شامل: هدفهای اصلی حسابداری مدیریت تاریخچه تعریف حسابداری سنجش مسئولیت تعریف مسئولیت مزایای حسابداری سنجش مسئولیت مقایسه حسابداری متداول با حسابداری سنجش مسئولیت پیش فرض های لازم الاجرا ... ...
فایل اکسل افزایش حقوق کارگری در سال 1403 بر اساس اعلام وزارت کار به تفکیک حداقلی بگیر و سایر سطوح در این فایل اکسل فقط افزایش حقوق محاسبه شده است و بر اساس تغییر حقوق پایه قابل تغییر می باشد بیمه و مالیات لحاظ نشده است ...
اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یا