قبل از خرید راهنمای خرید را حتما مطالعه کنید اگر بعد از پرداخت نتوانید فایل را دانلود نمایید پیامک دهید 09036301645

نظرسنجی سایت

آمار سایت

نظرسنجی سایت

به دنبال چه مطلبی وارد سایت شدید ؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 99
  • بازدید دیروز : 590
  • بازدید کل : 3142781

دانلود مقاله سیستمهای تعلیق مولتی لینک، فعال و ترمز ABS و EBD


دانلود مقاله سیستمهای تعلیق مولتی لینک، فعال و ترمز ABS و EBD

عنوان فایل : سیستمهای تعلیق مولتی لینک، فعال و ترمز ABS و EBD

نوع فایل: word

شرح مختصر :

از هنگامی که خودروسازان به فناوری موتورهای احتراق داخلی دست پیدا کردند، طراحان خودرو به طراحی سیستمهای تعلیقی که بر اساس نوع کاربری خودرو بتواند انتظارات مشتریان را پاسخ گو باشد توجه ویژه نمودند ، امروزه راحتی سرنشینان مهم ترین هدف سازندگان خودرو است.یکی از مهمترین عوامل راحتی سرنشینان جلوگیری از انتقال ارتعاشات حاصل از محیط خارج به سرنشینان است. این ارتعاشات میتواند ناشی از عوامل متعددی مانند ترمز کردن ،حرکت در پیچ و ناهمواریهای جاده و …. باشد.اگر جاده ها هیچ موجی(دست انداز) نداشته و کاملاً صاف بودند،ما نیازی به سیستم تعلیق برای مستهلک کردن آنها نداشتیم. ولی عملاً اینگونه نیست و در بهترین شرایط، جاده ها صاف و یکنواخت نیستند.این ناصافی هایی جزئی می توانند بر چرخ های خودرو نیرو واردکنند. طبق قوانین نیوتن، همه نیروها جهت و اندازه دارند بدین ترتیب یک موج(دست انداز) باعث می شود تا چرخ به صورت عمود بر سطح جاده بالا و پایین برود. خاصیت میرایش ارتعاشات لرزش‏ها و رفع بعضی از اغتشاشات حرکت در خودرو و حفظ بعضی خواص مناسب جهت ایمنی، از ویژگی‏های مناسب مکانیکی است که انجام آن با یک وسیله مکانیکی امکان‏پذیر است ، مجموعه مشخصی که فراهم‏گر هدف بالاست، سیستم تعلیق نام دارد. این مجموعه قلمرو وسیعی را با خواص و وظایف متفاوت در بردارد. سیستم تعلیق خودرو هر چند معمولاً به چشم نمی‌آید اما شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های خودرو باشد چرا که تایر (به عنوان تنها بخش در تماس با زمین) بر روی این سیستم «معلق» است و عملاً سیستم تعلیق وظیفه نگهداری مجموعه تایر و محور چرخ‌ها را بر عهده دارد. شاید در نگاه اول، اتصال مجموعه محور به خودرو به وسیله سیستم تعلیق ساده به نظر برسد اما در اصل این سیستم در طی دوران حیات صنعت خودرو پیشرفت‌های زیادی را به خود دیده و خودروسازان در مسیر افزایش راحتی و ارتقاء هندلینگ خودرو، روش‌های جدید را برای این اتصال توسعه داده‌اند . یکی از مؤثرترین آن‌ها سیستم تعلیق چند اتصالی (Multi-Link Suspension) می باشد که ذیلاً و به اختصار توضیحاتی درمورد این سیستم ارائه می گردد.

سیستم تعلیق خودرو یا Suspension مجموعه واسط بین محفظه نگه دارنده سرنشینان ، شاسی و چرخ های خودرو است ، که تنظیم کننده نحوه واکنش محفظه نگه دارنده و شاسی نسبت به جاده است. در ابتدا این سیستم متشکل از ساختار یک تکه بود که چرخ های جلو یا عقب را به یکدیگر متصل می نمود. این سیستم دارای نکات منفی بود که استفاده از آن را در خودروها محدود نمود تا آنجایی که امروزه این سیستم در خودروهای سنگین استفاده می شود در خودروهای سبک مسافربری از تکنولوژی های نوین استفاده می نمایند. آخرین تکنولوژی که در خودرو ها مورد استفاده قرار می گیرد سیستم "تعلیق فعال" یا "Active Suspension" است. ایده ای که پشت این سیستم می باشد تطبیق خودرو با جاده می باشد. در ادامه طرح کلی پیاده سازی شده و انواع مختلف این سیستم را مورد بررسی قرار میدهیم.

 

فهرست :

سیستم تعلیق چند اتصالی

تعریف سیستم تعلیق

سیستم تعلیق چند اتصالی

ساختار و عملکرد سیستم تعلیق چند اتصالی

بررسی سیستم تعلیق هیوندای جنسیس کوپه

کاربرد سیستم مولتی لینک

مزایای سیستم تعلیق مولتی لینک

معایب سیستم تعلیق مولتی لینک

سیستم تعلیق فعال

دسته بندی سیستمهای تعلیق از نظر ساختار و نوع عملکرد

تعریف سیستم تعلیق فعال

نحوه عملکرد سیستم تعلیق فعال

انواع سیستم تعلیق

سیستم تعلیق هیدرولیکی

سیستم تعلیق بادی

سیستم تعلیق الکترومغناطیسی

مزایای سیستم تعلیق فعال

معایب سیستم تعلیق فعال

سیستم ترمز ضدقفل ABS

ایده سیستم ABS

انواع ABS از نظر عملکرد

حسگر شتاب

فعال کننده ABS

انواع سیستم های ترمز ABS

مزایای سیستم ABS

معایب سیستم ABS

سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD

حالتهای عملکرد EBD

طرز عمل EB

تصاویری از محیط فایل : 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود مقاله سیستمهای تعلیق مولتی لینک، فعال و ترمز ABS و EBD ، دانلود پروژه  سیستمهای تعلیق مولتی لینک، فعال و ترمز ABS و EBD ، دانلود مقاله کامل در مورد دانلود مقاله سیستمهای تعلیق مولتی لینک ، نوشتن مقاله ، تحقیق ، سمینار ، ترمز های ، abs   , ebd  , پروژه ،  مهندسی مکانیک ، استاد ، دانشگاه تهران ، محقق اردبیلی ، دکتر ، مهندس فرشید سرداری ، دمیرچی خرابسی ، سیستم ، خودرو ، سیستم تعلیق تراکتور ، انواع ، دانلود ، خرید ، 


مبلغ قابل پرداخت 6,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 1892

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

دانلود فایل اکسل افزایش حقوق کارگری سال 1403

فایل اکسل افزایش حقوق کارگری در سال 1403 بر اساس اعلام وزارت کار به تفکیک حداقلی بگیر و سایر سطوح در این فایل اکسل فقط افزایش حقوق محاسبه شده است و بر اساس تغییر حقوق پایه قابل تغییر می باشد  بیمه و مالیات لحاظ نشده است ...

دانلود پاورپوینت  مایکوباکتریوم ها

دانلود پاورپوینت مایکوباکتریوم ها

این فایل در 36 اسلاید بصورت پاورپوینت جهت دانشجویان رشته میکروبیولوژی و ژنتیک تهیه و آماده ارائه در سمینار میباشد  مایکو باکتریوم ها مایکوباکتریو توبر کلوزیس : وي‍‍ژگي هاي رشد : واكنش در برابر عوامل فيزيكي و شيميايي : بيماريزايي : محتويات باسيل سل : آسيب شناسي الف) ... ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما